HUISREGELS
Door deze huisregels te respecteren blijft het fijn werken voor ons en kijken we ernaar uit je te verwelkomen op je afspraak.
VOORSCHOT
Bij het inboeken van een afspraak online dien je reeds een voorschot op de behandeling te betalen. Het resterende bedrag wordt na het uitvoeren van de behandeling betaald. Hierbij heb je de keuze tussen cash, Bancontact, Visa, Mastercard of via de Bancontact-applicatie op jouw smartphone.
TIJDIG AANWEZIG ZIJN
Gelieve op tijd op jouw afspraak te komen opdagen. Als je te laat gaat zijn, gelieve dan telefonisch te verwittigen. Als je meer als 15 minuten te laat bent, moeten we je behandeling indien mogelijk inkorten. Als dit niet meer mogelijk is dien je een nieuwe afspraak te maken. Je bent jouw betaalde voorschot dan ook kwijt.
ANNULATIE OF VERPLAATSING
Je kan je afspraak kosteloos verplaatsen en annuleren tot 48 uur voorafgaande aan je behandeling. Als je de afspraak wenst te verplaatsen zal het voorschotbedrag mee worden verplaatst. Na een annulatie zal je bij het herboeken van de afspraak opnieuw een voorschot dienen te betalen. Op het moment van de afspraak zullen wij alles verrekenen. Bij annulatie of verplaatsing blijft het voorschot geldig tot 3 maanden na de oorspronkelijke datum van de afspraak.
Annuleer of verplaats je je afspraak minder dan 48 uur voorafgaande op je behandeling ben je je voorschot kwijt. Je kan wel iemand anders zoeken die jouw afspraak overneemt en op die manier het voorschot alsnog recupereren. Ook bij een no show (niet komen opdagen zonder verwittiging) ben je als klant je voorschot kwijt.
Je ontvangt steeds een herinneringsmail 48 uur op voorhand.
AFSPRAKEN
Wij werken enkel op afspraak, waardoor alle tijd voor jou gereserveerd wordt. Zo kunnen wij je de beste service geven. Afspraken kunnen heel gemakkelijk online gemaakt worden via onze website, ter plaatse in de zaak of telefonisch. Indien wij tijdens de openingsuren je oproep niet beantwoorden, dan zijn wij bezig met een behandeling. Tijdens onze behandelingen richten we ons volledig op onze klanten en willen we hun moment van ontspanning niet onderbreken. Spreek dan gerust een bericht in op onze voicemail, dan bellen we je zeer spoedig terug.
Wij hopen op je begrip en wensen je een fijne behandeling toe!